Ze względu na prace remontowe wynikające z usuwania skutków awarii od poniedziałku (17 lipca) do co najmniej czwartku (20 lipca) włącznie Punkt Obsługi Klienta w Miejskim Zespole ds Orzekania o Niepełnosprawności będzie działał w tymczasowej lokalizacji i w ograniczonym zakresie.
LOKALIZACJA: ul. Dyrekcyjna 5, IV piętro, pok. 409 (możliwość skorzystania z windy).
GODZINY OTWARCIA:
- 17 lipca 2023 r., PONIEDZIAŁEK godz. 10.00 – 14.00
- 18 lipca 2023 r. WTOREK godz. 08.00 – 14.00
- 19 lipca 2023 r. ŚRODA godz. 08.00 – 16.30
- 20 lipca 2023 r. CZWARTEK godz. 08.00 – 14.00
ZAKRES: we wskazanych dniach możliwe będzie składanie wniosków w sprawie orzeczenia o niepełnosprawności / stopniu niepełnosprawności, wniosków o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej, wniosków o wydanie karty parkingowej, jak również innych pism do zamkniętej urny (wrzutni), po uprzednim ich wstępnym zweryfikowaniu przez pracownika Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz zakopertowaniu (koperty dostępne na miejscu).
UWAGA: ZE WZGLĘDU NA TYMCZASOWĄ LOKALIZACJĘ NIE BĘDZIE MOŻLIWOŚCI KORZYSTANIA Z BILETOMATU – OSOBY BĘDĄ OBSŁUGIWANE W GODZINACH OTWARCIA PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA WG KOLEJNOŚCI ZGŁASZANIA SIĘ.
Wnioski w sprawie orzekania o niepełnosprawności / stopniu niepełnosprawności, wnioski o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej, wnioski o wydanie karty parkingowej oraz wszelkie inne pisma można cały czas składać za pośrednictwem operatora pocztowego bądź kuriera na adres:
Miejski Zespół ds Orzekania o Niepełnosprawności
ul. Dyrekcyjna 5
80-852 Gdańsk
Obowiązujące wzory wniosków, opisy procedury czy też informacje o ważności orzeczeń i kart parkingowych, które utraciły ważność w czasie epidemii/ stanu epidemicznego znajdziecie Państwo na stronie BIP Miejskiego Zespołu ds Orzekania o Niepełnosprawności (LINK), w szczególności w zakładce procedury i formularze (LINK).
UWAGA:
Wnioski o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej, wnioski o wydanie karty parkingowej oraz wszelkie inne pisma można cały czas składać
za pośrednictwem operatora pocztowego bądź kuriera na adres:
Miejski Zespół ds Orzekania o Niepełnosprawności
ul. Dyrekcyjna 5
80-852 Gdańsk
Obowiązujące wzory wniosków, opisy procedury czy też informacje o ważności orzeczeń i kart parkingowych, które utraciły ważność w czasie epidemii / stanu epidemicznego znajdziecie Państwo na stronie BIP Miejskiego Zespołu ds Orzekania o Niepełnosprawności (LINK), w szczególności w zakładce procedury i formularze (LINK).
UWAGA:
KOMISJE ORZECZNICZE ZAPLANOWANE W DNIACH 17 – 20 lipca br.
Wyznaczone w tych dniach terminy Komisji orzeczniczych zostają zachowane i Komisje będą orzekały zgodnie z harmonogramem w przesłanych do Klientek i Klientów MZON zawiadomieniach (gabinety na III piętrze).