Znak jakości „Przyjazny Urząd” dla Elbląskiego Centrum Usług Społecznych

Znak jakości „Przyjazny Urząd” dla Elbląskiego Centrum Usług Społecznych
Fot. UM Elbląg

Elbląskie Centrum Usług Społecznych zostało wyróżnione prestiżowym tytułem i znakiem jakości „Przyjazny Urząd”. Nagrodę z rąk prezesa zarządu Quality Institute Piotra Celeja, w Warszawie odebrał Wiceprezydent Elbląga Michał Missan wraz z Dyrektor ECUS Panią Beatą Kuleszą.

Nagrody „Przyjazny Urząd” przyznawane są na podstawie głosów Kapituły, złożonej z ekspertów i praktyków administracji publicznej z czołowych polskich uniwersytetów, specjalizujących się naukowo lub zawodowo w problematyce administracji publicznej i zarządzania jakością. W tegorocznej edycji Kapituła wyłoniła 20 laureatów reprezentujących instytucje administracji publicznej z całej Polski.

– Serdecznie gratuluję dyrekcji oraz pracownikom ECUS. To wielki zaszczyt i wyróżnienie dla naszej instytucji. To również potwierdzenie celowości powstania ECUS, które stworzyliśmy jako jedni z pierwszych w kraju. ECUS,  stał się wzorem dla innych samorządów w zakresie rozwijania nowoczesnych usług społecznych dla swoich mieszkańców – podkreśla Prezydent Witold Wróblewski.

Ogólnopolski konkurs o Znak Jakości „Przyjazny Urząd” promuje jednostki, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi klienta (interesanta), profesjonalizmem i rzetelnością w działaniu oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania oraz kultury pracy. Wyróżnienie przyznawane jest tym urzędom, które reprezentują w swoim codziennym funkcjonowaniu najwyższe standardy jakościowe.

Print Friendly, PDF & Email