Natalia Partyka ambasadorką napoju niskoprocentowego

Natalia Partyka ambasadorką napoju niskoprocentowego
Fot. kadr z filmu reklamowego

Kim jest nowa gwiazda kampanii „Chce się Ż” napoju alkoholowego jednej z marek piwa? To Natalia Partyka – jedna z najlepszych tenisistek stołowych, która od urodzenia nie ma prawego przedramienia.

Kampania pod hasłem „Chce się Ż” jest konsekwentnie rozwijana od 2015 roku. Pokazuje ona polski apetyt na życie i zachęca, by śmiało sięgać po to, co cieszy. W spotach można zobaczyć ludzi, którym chcę się żyć. Tym razem bohaterami kampanii są Natalia Partyka i Sebastian Kawa wykonujący podniebne akrobacje. Kawa to piętnastokrotny mistrz świata w konkurencjach szybowcowych. Z kolei Partyka to mistrzyni w tenisie stołowym, który jest jej największą pasją.

Pomimo swojej niepełnosprawności spełnia się w tym co lubi robić, łamie wszelkie schematy i rywalizuje zarówno w zawodach osób niepełnosprawnych, jak i pełnosprawnych. Została czterokrotną mistrzynią paraolimpijską – w Atenach (2004), Pekinie (2008), Londynie (2012) i Rio de Janeiro (2016), była trzykrotną uczestniczką igrzysk olimpijskich.

Ujęcia z Natalią Partyką w spocie koncernu pokazują, jak zawodniczka gra jednocześnie z kilkorgiem przeciwników. Spoty można oglądać od 18 marca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz mediach społecznościowych.

Oprac. Joanna Meryk
Źródło: nataliapartyka.pl
Fot. kadr ze spotu
Print Friendly, PDF & Email