Społeczeństwo: Gdy stanie w kolejce jest zbyt uciążliwe

Społeczeństwo: Gdy stanie w kolejce jest zbyt uciążliwe

Energa Obrót wprowadziła priorytetową obsługę osób, dla których czekanie w kolejce jest szczególnie uciążliwe. Dzięki kolejkomatom kobiety w ciąży, niepełnosprawni, rodzice z dziećmi oraz seniorzy będą obsługiwani w szybszym tempie.

Po wdrożeniu usługi internetowej rezerwacji wizyt w salonach, Energa Obrót postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienia dla odbiorców energii. Firma zadbała o potrzeby czterech grup klientów: kobiet w ciąży, rodziców z dziećmi do 3 roku życia, niepełnosprawnych oraz seniorów w wieku powyżej 75 lat. Wybierając przycisk „pierwszeństwo obsługi” na panelach kolejkomatów, osoby z wymienionych grup otrzymują wydrukowany numerek uprawniający do skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. System priorytetowej obsługi zaprogramowany jest jednak w taki sposób, aby zadbać o komfort wszystkich klientów odwiedzających dany salon, nie tylko osób z uprzywilejowanej kolejki. W pierwszej kolejności obsługiwani są klienci, którzy dokonali internetowej rezerwacji wizyty, następnie kolejno na zmianę osoby z kolejki pierwszeństwa i z kolejki standardowej.

– Wprowadzenie systemu "pierwszeństwa obsługi" jest elementem szerszej akcji związanej  z wdrażaniem nowej Strategii Grupy Energa opartej na szacunku dla klienta. Kierując się jej założeniami, wprowadzamy szereg ofert i rozwiązań mających ułatwić korzystanie z naszych usług. Na każdym kroku staramy dopasować się do potrzeb klientów, podnosząc standardy obsługi. Poza wprowadzeniem udogodnienia dedykowanego uprzywilejowanej grupie klientów, w zeszłym roku wdrożyliśmy także dostępny dla każdego klienta system internetowej rezerwacji wizyty w salonach. Dzięki tym rozwiązaniom skróciliśmy czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem – powiedział Dariusz Chrzanowski, wiceprezes Energi Obrót SA.

Obecnie kolejkomaty z funkcją rezerwacji wizyty oraz pierwszeństwa obsługi funkcjonują w salonach Energi Obrót:

Gdańsk, al. Grunwaldzka 472 D,

Gdynia, ul. 10 Lutego 33,

Słupsk, ul. Tuwima 6–7,

Koszalin, ul. Dworcowa 17,

Kalisz, ul. Zamkowa 8,

Elbląg, ul. Hetmańska 12–14,

Toruń, ul. Czerwona Droga 1/5,

Płock, ul. Piłsudskiego 39,

Olsztyn, ul. Dworcowa 3.

  Adam Kasprzyk, Rzecznik prasowy Grupy Energa Wersja archiwalna wpisu dostępna pod adresem: http://razemztoba.pl/beta/index.php?NS=srodek_new_&nrartyk= 16658 

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.