Od 17 maja będzie można skorzystać z osobistych wizyt w większości punktów Energi Operatora.
Z obsługi bezpośredniej będzie można skorzystać w dni robocze w godz. 8-14 po wcześniejszym umówieniu. W tych samych godzinach będzie możliwość skorzystania także z konsultacji telefonicznej – pracownik Energi Operatora zadzwoni do nas w dogodnym, ustalonym wcześniej terminie.
Wizytę osobistą lub konsultację telefoniczną można umówić:
- W dni robocze w godz. 8–20, dzwoniąc na infolinię 801 404 404
- Całodobowo przez stronę internetową
Warto pamiętać, że wizyty osobiste nie zawsze są konieczne. Sporo spraw można załatwić za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej lub dzwoniąc na infolinię. Mowa o takich sprawach, jak:
- Przyłączenie do sieci
- Przyłączenie mikroinstalacji
- Umowa dystrybucyjna
- Rozliczenia/windykacja
- Liczniki/odczyty
- Zgłoszenia eksploatacyjne
- Bonifikaty/odszkodowania
Podczas wizyt osobistych w punktach Energi Operatora konieczne jest zakrywanie nosa i ust oraz przestrzeganie pozostałych zasad bezpieczeństwa sanitarnego.