Łódź: RCKiK łączy siły z Teatrem Muzycznym w dobrej sprawie

Łódź: RCKiK łączy siły z Teatrem Muzycznym w dobrej sprawie
Fot. Mateusz Misztal

Krew to wyjątkowy lek o mocy ratowania ludzkiego życia i zdrowia, tak wyjątkowy, że nie da się go niczym zastąpić. I chociaż krwiodawstwo ma się w Łodzi dobrze, to zapotrzebowanie na krew wciąż rośnie, dlatego Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi połączyło siły z Teatrem Muzycznym w Łodzi we wspólnej akcji promującej krwiodawstwo.

Będą spoty, akcja informacyjna i rabat dla krwiodawców, a ambasadorem kampanii jest… Dracula, tytułowy bohater zbliżającej się premiery musicalu w reżyserii Jakuba Szydłowskiego.

– Krwiodawstwo to ukłon w kierunku życia, gest, który nie kosztuje wiele, ale bardzo dużo daje – mówi Grażyna Posmykiewicz, dyrektorka Teatru Muzycznego w Łodzi. – Z pełnym przekonaniem włączamy się w promowanie idei krwiodawstwa, wykorzystując do tego rozgłos towarzyszący zbliżającej się premierze musicalu „Dracula” – wyjaśnia. W ramach akcji powstają m.in. spoty wideo, a krwiodawcy w podziękowaniu za dar życia otrzymają bony rabatowe, dzięki którym mogą kupić tańsze bilety na musical.

Obejrzyj spektakl w Teatrze Muzycznym w Łodzi ze zniżką

Wspólna akcja informacyjna promująca krwiodawstwo potrwa aż do premiery, a rabat dla krwiodawców obowiązywać będzie tak długo, jak długo spektakl gościć będzie na deskach teatru przy ul. Północnej. Premiera autorskiego musicalu Jakuba Lubowicza do libretta Jakuba Szydłowskiego i w jego reżyserii odbędzie się 18 maja i od miesięcy wzbudza wiele emocji. Przedstawienie będzie w całości oparte na znanej powieści Brama Stokera, ale pewne wątki zostaną poprowadzone inaczej niż w literackim pierwowzorze czy jego najbardziej znanych kinowych adaptacjach. Ma być mrocznie, widowiskowo i z rozmachem, by zbudować opowieść nie tylko o odwiecznej walce dobra ze złem, ale też o samotności, pragnieniu nieśmiertelności i potędze. W tytułowej roli wampira-arystokraty zobaczymy Pawła Erdmana i Janusza Krucińskiego. To właśnie kreowana przez nich postać jest ambasadorem wspólnej kampanii teatru i Centrum.

UM Łódź
Print Friendly, PDF & Email