Elbląg: Miejski Rzecznik Konsumentów – warto sięgać po jego radę

Elbląg: Miejski Rzecznik Konsumentów – warto sięgać po jego radę
Fot. Adminstrator

Zachęcamy do korzystania z bezpłatnych porad prawnych z zakresu prawa konsumenckiego, których udziela Miejski Rzecznik Konsumentów. Rzecznik występuje także z interwencją do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów. Warto więc zwracać się po poradę do Rzecznika w przypadku wątpliwości i sporów, jakie konsumenci mają w kontaktach z przedsiębiorcami.

Najważniejsze sprawy konsumenckie:

umowy sprzedaży, także te zawierane na odległość (np. przez Internet) oraz poza lokalem przedsiębiorcy (np. na prezentacji w hotelu lub w domu u konsumenta), umowy o świadczenie usług, np. przez serwisy naprawcze, firmy świadczące usługi remontowe, wykonawcy mebli, stolarki okiennej i innych rzeczy wykonywanych na zamówienie, umów o świadczenie usług, np. telekomunikacyjnych, turystycznych, ubezpieczeniowych, związanych z obrotem nieruchomościami i inne.

Jak uzyskać poradę?

Dzwoniąc pod numer telefonu: 55 239 34 56. Bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Rzecznika Konsumentów, adres udzielania porad: ul. Kosynierów Gdyńskich 42, pok.2
Pomoc konsumentom udzielana jest:
PN   7.30 – 15.30
WT  9.00 – 15.30
ŚR   9.00 – 15.30
CZ   7.30 – 15.30
PT   wolny Korespondencyjnie na adres – ul. Łączności 1, 82–300 Elbląg

Miejski Rzecznik Konsumentów w Elblągu udziela pomocy osobom zamieszkałym na terenie Elbląga. Rzecznik działa wyłącznie w sprawach konsumenckich, a więc tych dotyczących zawierania i wykonywania umów cywilnoprawnych pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą.

  Łukasz Mierzejewski Wersja archiwalna wpisu dostępna pod adresem: http://razemztoba.pl/beta/index.php?NS=srodek_new_&nrartyk= 13764

Print Friendly, PDF & Email