ZUS: Od 18 marca nowe linie tematyczne

ZUS: Od 18 marca nowe linie tematyczne
Fot. ZUS

Aby ułatwić obywatelom kontakt telefoniczny w najważniejszych aktualnie sprawach, od 18 marca ZUS uruchomił 3 nowe linie tematyczne.

1.   nr telefonu 22 290 87 01

·    obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

·   obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem
        żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły

2.    nr telefonu 22 290 87 02

·     obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców

3.    nr telefonu 22 290 87 03

·      obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej

Pod tymi numerami jesteśmy dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7:00 – 15:00

Nadal do dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod nr. Tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.

Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

–   1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

–   2 – Renty i emerytury,

–   3 – Zasiłki,

–   4 – Informacje dla ubezpieczonych,

–   5 – Informacje dla płatników,

–   7 – Wsparcie dla przedsiębiorców

–   9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców można skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.

Kontakt do doradców: www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen

Print Friendly, PDF & Email