Urząd Miasta Krakowa zamknięty dla bezpośredniej obsługi

Urząd Miasta Krakowa zamknięty dla bezpośredniej obsługi
Fot. Tomasz Stankiewicz / krakow.pl

Z uwagi na gwałtowny wzrost liczby zakażeń koronawirusem, od 24 stycznia aż do odwołania, wszystkie lokalizacje Urzędu Miasta Krakowa są zamknięte dla bezpośredniej obsługi klienta. Zamknięte są również Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych.

Wyjątkiem są wszystkie umówione wcześniej i niezrealizowane dotychczas wizyty w UMK. Ustalone terminy wizyt zachowują ważność. Również rozpoczęte wcześniej i niezałatwione sprawy w UMK, wymagające obsługi bezpośredniej, zostaną załatwione w dotychczasowy sposób.

Bez zmian funkcjonują też telefony informacyjne oraz dostęp teleinformatyczny do usług realizowanych przez UMK. Apelujemy o korzystanie ze zdalnego kontaktu z urzędem.

Z urzędem można się kontaktować elektronicznie, dzwoniąc na numery telefonów stacjonarnych i komórkowych, wysyłając przesyłkę pocztową albo Paczkomatem Urząd 24 oraz rezerwując bezpośrednią wizytę w sprawach wymienionych poniżej.

Przesyłkę można również wrzucić do pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu. Pojemniki takie znajdują się w 15 lokalizacjach:

  • al. Powstania Warszawskiego 10
  • os. Zgody 2
  • pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Rynek Podgórski 1
  • ul. Biskupia 18
  • ul. Dekerta 24
  • ul. Grunwaldzka 8
  • ul. Kasprowicza 29
  • ul. Lubelska 27
  • ul. Lubelska 29
  • ul. Mogilska 41
  • ul. Nowohucka 1
  • ul. Sarego 4
  • ul. Stachowicza 18
  • ul. Wielicka 28a

Paczkomat Urząd 24:

bezpłatny odbiór przesyłek w paczkomatach: al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielicka 28a, os. Zgody 2, ul. B. Zaleskiego 23, ul. Mogilska 41.

nadawanie przesyłek do UMK: należy wypełnić formularz na stronie urzad24.inpost.pl, dokonać opłaty oraz umieścić przesyłkę w paczkomacie

Są jednak sprawy, które można załatwić bezpośrednio w ramach umówionych wizyt. Więcej o tym – KLIKNIJ TU.

Print Friendly, PDF & Email