T-Mobile pierwszym operatorem w pełni dostępnym dla osób głuchych

T-Mobile pierwszym operatorem w pełni dostępnym dla osób głuchych
fot. pixabay.com

T‑Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny, wprowadził kompleksową dostępność dla Głuchych. Oznacza to, że już we wszystkich salonach sprzedaży oraz poprzez infolinie klienci mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

T-Mobile od kilku lat aktywnie działa na rzecz wsparcia różnorodności oraz włączenia. Jednym z niezwykle istotnych elementów strategii D&I (ang. Diversity and Inclusion) jest zwrócenie uwagi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

Głusi mogą od początku 2022 roku skorzystać ze wszystkich dostępnych form kontaktu. Korzystając ze strony www.t-mobile.pl/c/migam głusi klienci mogą połączyć się z tłumaczem języka migowego online, który będzie uczestniczył w rozmowie pomiędzy tą osobą, a pracownikiem contact centre T‑Mobile.

– W T‑Mobile dążymy do tego, aby klienci byli zawsze w centrum naszych zainteresowań. Chcemy być dostępni dla wszystkich, bez żadnych granic i na takich samych zasadach. Dlatego bardzo się cieszę, że dzięki pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie najlepszych udogodnień dla klientów, udało nam się dziś jako pierwszemu operatorowi w Polsce wprowadzić we wszystkich naszych sklepach oraz na infolinii w pełni profesjonalne rozwiązanie obsługi Głuchych. Wierzę, że znacząco poprawi to komfort obsługi naszych klientów oraz będzie budować ich najlepsze doświadczenia i satysfakcję – mówi Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.

To nie koniec zmian – operator zdecydował się także rozszerzyć dostępność usługi tłumacza migowego z wybranych 120 salonów do wszystkich salonów sprzedaży, których jest ponad 600 w całej Polsce. W każdym z tych miejsc klient może liczyć na połączenie, które przeprowadzi pracownik danej placówki.

– Jesteśmy dumni z podejścia T‑Mobile do zapewniania dostępności w sposób kompleksowy. Współpracujemy od wielu lat i cieszy nas, że dzięki usłudze Tłumacz Migam zapewniamy Głuchym zdalny dostęp do profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego – komentuje Przemysław Kuśmierek, Prezes Migam.org.

T-Mobile, w ramach realizacji strategii D&I oraz projektu „WE LOVE DIVERISTY. Siła różnorodności” prowadzi szereg działań mających na celu edukację pracowników (webinary, szkolenia dla managerów, spotkania z osobami z niepełnosprawnościami, zajęcia na temat języka włączającego), ale także zwiększenie liczby osób z niepełnosprawnościami zatrudnionych w strukturach T‑Mobile.

Print Friendly, PDF & Email