Rzeszów: Udogodnienia w Punktach Obsługi Mieszkańców

Rzeszów: Udogodnienia w Punktach Obsługi Mieszkańców
Fot. UM Rzeszów

Nowoczesny system w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w galeriach handlowych poprawi ich efektywność i da jeszcze większy komfort mieszkańcom.

Urząd Miasta Rzeszowa uruchomił nowoczesny system, który usprawni pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa. Znajdują się one w galeriach handlowych:

  • Galeria Rzeszów,
  • Galeria Nowy Świat,
  • Galeria Plaza Rzeszów,
  • Galeria Millenium Hall.

W Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach można załatwić m.in. takie sprawy jak wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej w Punkcie Obsługi Podróżnego w Galerii Nowy Świat. Nowy system usprawni załatwianie urzędowych spraw w POM. Wdrożone zostało kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko zarządza przepływem klientów, ale również wspomaga ich obsługę na każdym etapie kontaktu z urzędem. Dzięki temu oczekiwanie na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie będzie krótsze.

Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:

  • Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi.
  • Mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.

W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.

System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.

UM Rzeszów
Print Friendly, PDF & Email