Przyznano statuetki dla zwycięzców licytacji Kolekcjonerskich Serduszek NFT 32. Finału WOŚP

Przyznano statuetki dla zwycięzców licytacji Kolekcjonerskich Serduszek NFT 32. Finału WOŚP
Fot. Influ / PAP

23 maja w Hali Koszyki w Warszawie odbyła się Konferencja Influ na rzecz Fundacji WOŚP. Wydarzenie zgromadziło liczne grono znakomitych gości, w tym przede wszystkim posiadaczy Kolekcjonerskich Serduszek NFT, wylicytowanych podczas niedawnego 32. Finału WOŚP. Na spotkanie przybyły również gwiazdy – wśród nich Wit Dziki, ceniony producent filmowy. Wszystkich łączy miłość dla Fundacji WOŚP i Serduszek NFT.

Konferencję poprowadzili Ewa Myślińska, CEO Influ.com, jedna z najwybitniejszych kobiet sukcesu w branży Web3, oraz gość honorowy – Marcin Garczyński, manager wolontariatu & koordynator szkoleń WOŚP, od wielu lat bardzo zaangażowany w działalność Fundacji.

Marka Influ.com już po raz drugi z rzędu stała się oficjalnym partnerem technologicznym Wielkiego Finału WOŚP, przeprowadzając tokenizację i zapewniając dystrybucję kultowych serduszek NFT w ramach 32. Finału WOŚP. Podczas konferencji Ewa Myślińska podkreśliła znaczenie technologii blockchain w działaniach charytatywnych.

– Dzięki serduszkom w formie cyfrowej możemy nie tylko wspierać potrzebujących, ale także rozwijać społeczność i docierać do kolejnych osób, które kochają technologię i w innowacyjny sposób chcą pomagać innym. W następnym roku będzie jeszcze lepiej! – wskazuje Myślińska.

Słowa prezes Influ.com potwierdził Marcin Garczyński. – Dziękujemy za tak nowatorską formę zaangażowania w to, co robi WOŚP. Bardzo się cieszymy, bo to daje nam napęd, by trafiać do jeszcze większej grupy osób. Serduszka NFT stały się integralną częścią WOŚP. Do zobaczenia na kolejnym Finale! – zaznaczył.

Zwycięzcy licytacji, którzy podczas tegorocznego 32. Finału WOŚP nabyli kultowe Kolekcjonerskie Serduszka NFT, otrzymali w podziękowaniu od Influ.com i Fundacji WOŚP wyjątkowe statuetki. Specjalnie dla nich odbyły się również autorskie wystąpienia dwóch znakomitych prelegentek. Lucyna Ławniczak, coach ICC, trener, konsultant TOC w Autonomia Consulting, wygłosiła wykład pt. „Jak NASA podbijało kosmos, budując kulturę odpowiedzialności”. Jako innowacyjna psycholog odważnie przekracza wszelkie ograniczenia w rozwijaniu umiejętności przywódczych i osobistych. Druga prelegentka, Katarzyna Jakubowska, założycielka i CEO Hi World! PR & Marketing Agency, przygotowała prezentację na gorący w obecnych czasach temat: „Jak NFT zmienia relację marka – konsument w świecie Web3?”.

Zgromadzona na walkę z chorobami płuc po pandemii kwota wyniosła w tym roku prawie 282 mln zł, bijąc o niemal 39 mln rekord poprzedniej edycji Finału. Laureaci licytacji Serduszek NFT mieli swój znaczący udział w osiągnięciu tak wspaniałego wyniku. Wszyscy uczestnicy konferencji zdecydowanie kochają pomagać do końca świata i o jeden dzień dłużej.

INFLUVERUM (posiadacz platformy influ.com) to firma, która wspiera realizację strategicznych celów przedsiębiorstw poprzez wykorzystanie innowacyjnej technologii i wdrożenie kampanii opartych na NFT. Tworzy zaawansowane narzędzia cyfrowe, które kompleksowo (łącząc technologię, biznes i prawo) przeprowadzają firmy przez proces tokenizacji. Dzięki tworzeniu kolekcji NFT Influ.com umożliwia markom nawiązanie wyjątkowych relacji z odbiorcami, monetyzację zasobów przedsiębiorstwa i zbudowanie jego innowacyjnego wizerunku. Celem Influ.com jest rewolucja w sposobie, w jaki marki i twórcy komunikują się oraz dzielą wartością ze swoją społecznością.

Influ.com
PAP MediaRoom
Print Friendly, PDF & Email