NFZ dłużej otwarty dla petentów

NFZ dłużej otwarty dla petentów
Fot. UM Olsztyn

W salach obsługi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy związane z obsługą bezpośrednią. Można tu uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, potwierdzić profil zaufany, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne lub podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne. Pracownicy NFZ udzielają na miejscu wszelkich informacji dotyczących działalności Narodowego Funduszu Zdrowia, w tym o leczeniu uzdrowiskowym i profilaktyce.

Przypominamy, że sala obsługi klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału NFZ mieści się przy ul. Głowackiego 14 w Olsztynie. Klienci są również obsługiwani w Delegaturze Oddziału w Ełku przy ul. Fryderyka Chopina 15 oraz w Elblągu przy ul. Generała Józefa Bema 18.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów od listopada sale obsługi w wyżej wspomnianych lokalizacjach będą czynne dłużej. Punkty będą dostępne w dni robocze w następujących godzinach: poniedziałek 8-18, wtorek – piątek 8-16.

Punktu Obsługi Klientów w Iławie przy ul. Jagiellończyka 16 przyjmuje klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, natomiast Punkt Obsługi Klientów w Giżycku jest obecnie dostępny dla klientów w środy w godzinach 9-15.

Przypominamy również, że w każdy wtorek w godzinach 14-15 w sali obsługi klienta w Olsztynie obowiązuje „cicha godzina”. W tym czasie panują specjalne warunki, światła są wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe są wyciszone.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej.

Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Print Friendly, PDF & Email