Manufaktura wprowadziła „Ciche godziny”. To inicjatywa mająca na celu podjęcie takich działań jak m.in. wyciszenie muzyki w centrum handlowym, czy wyłączenie ekranów LED, by ułatwić funkcjonowanie w tych miejscach osobom ze spektrum autyzmu.
Kiedy?
W każdy wtorek w godzinach 15:00-17:00.
Co w ramach cichych godzin?
- W pasażu zostanie wyciszona muzyka
- Wyłączone zostaną wielkoformatowe ekrany LED (rotunda, wejście do strefy Qulinarium)
- Firmy IMS oraz CLEAR CHANNEL wyłączą ekrany reklamowe na pasażach i w Qulinarium
Kto przyłączył się do akcji?
- Sinsay
- House
- Timberland
- Under Armour
- Jean Louis David
- Swatch
- Zara
- Stradivarius
- Bershka
- Pull&Bear
- Massimo Dutti
- Empik (we wtorki od 11:00 do 13:00 oraz w czwartki od 19:00 do 21:00 - wyłączana jest muzyka i komunikaty z nagłośnienia, Dodatkowo osoby ze spektrum autyzmu mogą skorzystać z pierwszeństwa obsługi przy kasach po zgłoszeniu się bezpośrednio do doradcy klienta)