Wójt Gminy Grudziądz wychodząc naprzeciw mieszkańcom, którzy z powodu niepełnosprawności, choroby, czy też wieku mają ograniczone możliwości poruszania się i nie mogą dotrzeć do Urzędu Gminy, wprowadził usługę zwaną „Mobilnym Urzędnikiem”.
Pracownicy urzędu po zgłoszeniu takiej formy pomocy dotrą do miejsca zamieszkania/pobytu osoby potrzebującej wsparcia na terenie Gminy Grudziądz.
Zgłoszenie chęci skorzystania z Usługi można dokonać:
- telefonicznie pod nr tel. 56 45 11 111 wyłącznie w godzinach pracy Urzędu;
- mailowo na adres: ug@grudziadz.ug.gov.pl;
- poprzez platformę EPUAP na adres skrytki: j6026xurfs;
- poprzez osobisty kontakt z Biurem Obsługi Interesanta opiekuna osoby, chcącej skorzystać z Usługi, jej sąsiada lub sołtysa.
W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić, czego sprawa dotyczy, a także imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu Klienta.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj: