Allegro uruchamia Tłumacz Migam - obsługa dla niesłyszących w PJM

Allegro uruchamia Tłumacz Migam - obsługa dla niesłyszących w PJM
Fot. nadesłane

Allegro poprzez prowadzenie usługi Tłumacz Migam sprawia, że osoby niesłyszące będą miały ułatwiony dostęp do zakupów na platformie, jak również w kontakcie z serwisem przy wsparciu tłumacza języka migowego.

Obok wsparcia w zakupach, platforma przygotowała także specjalne kanały kontaktu dla osób niewidzących i niesłyszących odbierających przesyłki z automatów One Box by Allegro.

– Każdą innowację, która pozwala nam zwiększyć dostępność i poprawić wygodę klientów przyjmujemy z entuzjazmem. Kontakt z naszymi konsultantami przy wsparciu tłumacza polskiego języka migowego pozwoli jeszcze lepiej zadbać o klientów niesłyszących, którzy do tej pory mieli do dyspozycji kanały, takie jak e-mail czy tradycyjny czat. Wideorozmowa pozwoli na szybsze udzielenie wsparcia oraz wierzymy, że przełoży się na większą satysfakcję naszych klientów – mówi Wojciech Feliś z zespołu Consumer Experience. – Jednocześnie zależy nam na tym, aby zapewnić pełne techniczne wsparcie osobom, które korzystają z naszych automatów One Box by Allegro – dlatego na każdym urządzeniu obok informacji w alfabecie Braille’a znajduje się QR kod z usługą Tłumacza Migam dla osób niesłyszących.

Aby skorzystać z usługi Tłumacza Migam, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w formularzu kontaktowym lub – w przypadku One Box by Allegro zeskanować QR kod który znajduje się pod ekranem automatu. Tłumacz migowy pomoże codziennie, oprócz Świąt, w godzinach od 8.00 do 20.00. Klienci mogą także połączyć się bezpośrednio korzystając ze dedykowanej strony dostępnej TUTAJ.

Nowy kanał kontaktu dla osób głuchych nie jest pierwszą inicjatywą platformy, która ma na celu przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Allegro w niedawno opublikowanym Technologicznym Credo oraz Strategii CSR oraz Zrównoważonego Rozwoju z całą mocą podkreśla, że koncentruje się m.in. na wspieraniu pozytywnej transformacji cyfrowej i integracji. 

Jednym z przykładów podjętych działań jest Infolinia Allegro dla Seniorów. Firma dostosowała także swoją aplikację do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących oraz prowadzi konsultacje z partnerami społecznymi, aby nowe usługi już od etapu projektu odpowiadały na różnorodne potrzeby kupujących.

Print Friendly, PDF & Email