Niepełnosprawna Katie reklamuje kosmetyki do włosów

Niepełnosprawna Katie reklamuje kosmetyki do włosów
Fot. Adminstrator

Postrzeganie niepełnosprawności zmienia się. Coraz częściej widzimy, że niepełnosprawni mogą próbować, korzystać, udzielać się w sferach, które jak dotąd zarezerwowane były tylko dla pełnosprawnych. 34 letnia Katie Meade z zespołem Downa to kolejny przykład zmieniających się na korzyść niepełnosprawnych trendów. Kobieta została twarzą koncernu kosmetycznego stanowiąc ewenement, gdyż nigdy wcześniej niepełnosprawna modelka nie promowała całej kampanii reklamowej pod nazwą Beauty&Pin–Ups.

Firma wypuściła na rynek produkty do włosów„Fearless". Nazwa idealnie pasuje do Katie gdyż z całą stanowczością można ją uznać za przebojową i nieustraszoną. Pomimo swojej wady genetycznej z uśmiechem przezwycięża przeciwności losu nie tracąc pozytywnego nastawienia. Jak sama podkreśla jest możliwe aby niepełnosprawni odnaleźli coś dla siebie, dziedzinę w której będą mogli się spełniać i poczuć sie szczęśliwym.

Rzecznik firmy deklaruje, że nie wybrano jej tylko ze względu na widoczną niepełnosprawność, ale dlatego, że ma coś do powiedzenia, coś co jest głębokie i niesie wartościowy przekaz, głównie taki, że piękno należy do każdego.

– Ludzie parzą na mnie przez pryzmat mnie jako Katie, nie przez pryzmat osoby z niepełnosprawnością. Lubię próbować nowych rzeczy i inspirować kobiety– zauważa Katie.

źródło: www.ibtimes.co.uk, fot. facebook.pl/BeautyandPinups

  oprac AK Wersja archiwalna wpisu dostępna pod adresem: http://razemztoba.pl/beta/index.php?NS=srodek_new_&nrartyk= 13782

Print Friendly, PDF & Email