Społeczeństwo: Reklama bez barier

Społeczeństwo: Reklama bez barier
Fot. Adminstrator

Marka odzieżowa River Island po raz kolejny promuje swoje produkty hasłem „Etykietki są dla ubrań, a nie ludzi”. Do udziału w kampanii reklamowej ich najnowszej kolecji ubrań zaproszono m.in. osoby z niepełnosprawnościami. 

W reklamie „Labels Are For Clothes” występuje m.in. mężczyzna na wózku inwalidzkim, modelka plus size młoda dziewczyna z Zespołem Downa czy kobieta z protezą nogi. Nie jest to pierwsza taka akcja promocyjna tej marki. Wiosną do promowania marki zaproszono dzieci z niepełnosprawnościami fizycznymi i umysłowymi.

Warto wspomnieć, że wśród populacji Wielkiej Brytanii, 19% osób, to osoby posiadające różnego rodzaju niepełnosprawności. Kampania River Island obchodzącej swoje trzydziestolecie, to właśnie odpowiedź na ich potrzeby, jak i przede wszystkim próba przełamania stereotypów oraz walka o świadomość społeczną.

https://youtu.be/xYsskkSUj2c

  Oprac. RS Wersja archiwalna wpisu dostępna pod adresem: http://razemztoba.pl/beta/index.php?NS=srodek_new_&nrartyk= 19070 

Print Friendly, PDF & Email