Osoby niepełnosprawne udowadniają, że wbrew wszelkim ograniczeniom można robić rzeczy piękne i z pozoru niemożliwe. Zobaczcie sami.
Cannes Lions to Festiwal Kreatywności, jeden z ważniejszych konkursów w branży reklamowej i dziedzin pokrewnych. Biorą w nim udział filmy i reklamy, które odznaczają się wyjątkową kreatywnością oraz nieszablonowym podejściem do tematu. W tegorocznej edycji konkursu Cannes Lions znalazł się film, który opowiada o pokonywaniu barier i własnych ograniczeń, a także o pięknie świata.
„We’re the superhumans” to wyprodukowana przez Channel4 zapowiedź zeszłorocznej paraolimpiady w Rio. Na szczególną uwagę zasługuje muzyka wykorzystana w teledysku. Tekst jazzowej piosenki „Yes I can”, zagranej i zaśpiewanej przez niepełnosprawnych muzyków, doskonale pokazuje, że można osiągnąć wszystko – wystarczy bardzo chcieć.
https://www.youtube.com/watch?v=IocLkk3aYlk
MSz Wersja archiwalna wpisu dostępna pod adresem: http://razemztoba.pl/beta/index.php?NS=srodek_new_&nrartyk= 16066