Głosuj na kampanię 1% Fundacji Elbląg!

Głosuj na kampanię 1% Fundacji Elbląg!
Fot. Adminstrator

Niecałe dwa miesiące temu tygodnik Newsweek Polska ogłosił konkurs na najlepszą kampanię mediową organizacji pożytku publicznego. Wśród rekomendowanych kampanii, w kategorii plakat ogólnopolski, drugie miejsce zajęła Fundacja Elbląg. Teraz czas na głosy internautów!

W ramach Konkursu pn. „100% z 1%”, organizowanego przez tygodnik Newsweek Polska, wyłonione zostały najlepsze kampanie mediowe przeprowadzone przez organizacje pożytku publicznego na pozyskanie 1% podatku dochodowego.

Drugie miejsce wśród plakatów ogólnopolskich przyznano billboardom Fundacji Elbląg. Teraz internauci mogą oddawać po jednym głosie na swoich faworytów w ramach każdej kategorii. Głosowanie trwa do 30 kwietnia na stronie[url]http://www.newsweek.pl/jedenprocent/artykul.asp?Artykul=23422[/url]

Autorem zdjęć do wszystkich billboardów kampanii Fundacji Elbląg jest Kuba Qbi Strumiński.
– Nie spodziewałem się, że zostaniemy tak wysoko ocenieni w tym konkursie, zwłaszcza, że nasze billboardy miały przede wszystkim promować aktywność osób starszych – mówi Kuba. Nie ukrywam, że cieszy mnie wysoka nota od ekspertów z branży. Myślę jednak, że najlepsze powodzenie kampanii będzie wtedy, kiedy podatnicy przekażą swój 1% podatku właśnie na Fundację Elbląg – dodaje Kuba.

Billboardy Fundacji powstały w ramach kampanii „Zawsze jest czas na pasje”, której celem jest pozyskanie środków na utworzenie Funduszu Aktywności Seniorów. Jak zapewnia Stanisław Puchalski, fundraiser Fundacji Elbląg, utworzony kapitał będzie procentował; dzięki niemu organizacje seniorskie będą miały możliwość realizacji ciekawych przedsięwzięć.

  źrodło: http://www.fundacja.elblag.pl Wersja archiwalna wpisu dostępna pod adresem: http://razemztoba.pl/beta/index.php?NS=srodek_new_&nrartyk= 2362

Print Friendly, PDF & Email